Bliv medlem
Du bliver medlem af Gilleleje Sejlklub (GSK) ved at vælge "BLIV MEDLEM"-knappen nederst i venstre margin eller ved at trykke her.

Første trin:
Opret en profil ved at udfylde den side, der kommer frem ved at trykke på "BLIV MEDLEM". nederst i venstre margen.

Processen afsluttes ved at trykke nederst på siden, som du lige har udfyldt, på Bliv medlem-knappen.

OBS ! Er I flere i en familie, som ønsker at være medlem - ægtefælle/samboende, børn - skal alle oprette en profil.
Og adressen skal udfyldes på nøjagtig samme måde for alle profiler i husstanden.
"Østrealle" og "Østre Alle" er forskellige, lige som "Østre Alle 5B" og "Østre Alle 5 B" er forskellige.

Andet trin:
Vælg en kontingentsats ved at trykke  her
 eller på KONTINGENT øverst til højre, lige under topbanneret.

Hvis I er flere på samme adresse, der ønsker at blive medlem, skal I gøre følgende:

Seniorpar (25 - 65 år) og pensionistpar (65+):
Begge vælger en kontingentsats, svarende til deres alder Dvs. at begge personer vælger denne sats, og begge skal nederst på siden gå til betaling.
Det er kun den første der bliver trukket den fulde kontingentsats. Den anden kommer til at betale 0 kr..

Husstand:
Alle i husstanden - dvs. alle der bor på samme adresse - skal vælge Husstand som kontingentsats og alle skal nederst på siden gå til betaling.
Det er kun den første der bliver trukket den fulde kontingentsats. De andre kommer til at betale 0 kr..