Klubmodul henter siden
Molebøf d. 18. august kl. 14
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kom til den årlige – og traditionsrige – molebøf lørdag d.18 august kl. 14.00. Den store grill vil være glødende, og fade og skåle vil bugne med lækkert tilbehør til en god, stor oksebøf.

Det er gratis at deltage. Prisen for gæster er 100 kr. der betales ved indgangen.D

Drikkevarer – vin, øl og sodavand – købes til de sædvanlige, lave priser.

Vi glæder os til at se mange, dejligmedlemmer og familier, og har naturligvis bestilt et herligt sommervejr til denne eftermiddag i godt selskab med hinanden.

Husk tilmelding er nødvendigt:
 -på Klubmodul mailinvitation, husk at scrolle helt ned i bunden af tilmeldingen, acceptere betingelserne og sikre dig at du modtager en kvittering for modtagelse af din tilmelding.
- på opslaget i klubhuset
- begge steder SENEST d. 11/8, af hensyn til fornuftigt indkøb.

Venlig hilsen,

Birgith Tørsleff

Tilmeldte
27 /60