Velkommen til Gilleleje Sejlklub klubmodul.

På denne side kan du administrere dine tilmeldinger til forskellige aktiviteter i Gilleleje sejlklub, og rette dine kontakt informationer, samt kreditkort oplysninger for betaling af medlemskab i klubben.

Sådan gør du:

1. Klik i øverste højre hjørne på pilen for at logge ind i klubmodulet, eller opret en profil hvis du ikke har en i forvejen.
  2. Indtast dit brugernavn, eller opret et brugernavn.
  3. Indtast password.
Når du er logget ind, står der brugermenu i øverste højre hjørne, og du kan klikke her for administration af dine informationer og tilmeldinger til arrangementer og medlemskab i klubben i øvrigt.

I menuen finder du de forskellige former for medlemsskaber, samt events du kan tilmelde dig, og shoppen, hvor der kan bestille nøglekort, eller klub vimpel, samt de produkter og service klubben tilbyder medlemmerne.

Mvh Gilleleje Sejlklub.